Handelsbetingelser


Alle købsaftaler indgås med We Trade ApS (CVR 37162833) på Dansk og er underlagt dansk lovgivning.

Betaling
Du kan betale med Kredit-/Hævekort. Vi tager alle de mest brugte kort (Dankort, Visa/Dankort, Visa/Electron, Visa, Mastercard/Eurocard o.s.v.), samt MobilePay Online og Paypal
Din betaling foregår krypteret gennem en såkaldt SSL (Secure Socket Layer) server, som er den sikreste måde at betale on-line på. Vi opkræver ingen gebyrer i forbindelse med din betaling.

Hurtig levering
Hvis vi har modtaget din ordre inden klokken 14.00 på hverdage, bliver den pakket og sendt samme dag. Du vil i de fleste tilfælde modtage varen dagen efter at du har bestilt den.

Fragt
Du kan vælge mellem flere leverings måder når du bestiller hos os. Vi tilbyder PostDanmark med omdeling (39,-), og PostDanmark nærmeste afhentningssted (29,-) (pakkeboks eller posthus) og PostDanmark Erhverv (29,-)

Ved levering til adresser udenfor Danmark afhænger fragtomkostningen af vægt. Du har mulighed for at se hvor meget fragt omkostningerne er (og fortryde) inden du afslutter og godkender købet.

Returret
Du har 90 dages returret regnet fra den dag du modtager varen.
Returneringen kan ske ved at nægte modtagelsen af varen, ved at overdrage varen til postvæsnet (du betaler selv evt. fragtomkostninger ved returneringen) eller (efter forudgående aftale) at levere den tilbage på vores adresse på Gadgets.dk, Mariendalsvej 2, 8800 Viborg

Returnerede varer skal være i væsentlig samme stand som da du modtog varen.
Varen skal helst tilbagesendes i ubeskadiget originalemballage.
Er varen taget i brug, og det efter varens art er åbenbart at brugen medfører en formindskelse af varens salgsværdi, kan returretten dog ikke automatisk gøres gældende.
Kontakt os gerne på telefon 3360 2323 eller på mail hvis du er i tvivl.
For at sikre en hurtig og effektiv håndtering vil vi sætte pris på at du vedlægger afsenderadresse, årsag til returnering og ordrenummer (evt. kopi af faktura). Pengene refunderes typisk til den konto du har betalt fra. Har du betalt med hævekort e.l. skal du også vedlægge det kontonummer du ønsker vi skal overføre pengene til. Ekspeditionstiden vil typisk være få dage.

Oplysningspligt
Husk at gemme ordrebekræftelsen, som du modtager på din e-mailadresse umiddelbart efter din ordre er registreret hos os. Din faktura følger med varen. Skulle du have forlagt din faktura er du altid velkommen til at kontakte os for at få en kopi af dine tidligere ordre.

Se mere om hvordan vi behandler dine oplysninger HER

Reklamation
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Ved reklamation kan varen repareres, ombyttes eller pengene kan tilbagebetales, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen.

Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Du kan enten sende varen til Gadgets.dk, Mariendalsvej 2, 8800 Viborg. Du kan også (efter forudgående aftale) aflevere varen på ovenstående adresse (i åbningstiden). Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. For at undgå fejl og sikre hurtig ekspedition når du reklamerer over en vare du har købt hos os, anbefaler vi at du kontakter os på mail eller telefon inden du sender varen. Her vil du så også modtage et evt. returnummer. Er reklamationen berettiget fremsender vi en ny vare hurtigst muligt.

Er du i tvivl om noget er du velkommen til at kontakte os på 3360 2323 eller på kundeservice@gadgets.dk